Viktigt meddelande till allmänheten Det finns 1 meddelanden

Gäller, Flera områden

Viktigt meddelande till allmänheten i Örebro län

Uppdaterad: 13 jun 2021 21:01

Viktigt meddelande till allmänheten i Mora kommun, Dalarnas län. Det brinner i området mellan Bonäs, Kumbelnäs och Musisjön. Alla som befinner sig i brandområdet uppmanas att hålla sig borta från brandområdet. Det är risk för fallande träd och räddningstjänsten behöver arbeta ostört. För mer information lyssna på Sveriges Radio P4 Dalarna.

Sveriges Radio

OBS! Denna webb används för övning och tester för aktuell information gå till https://www.krisinformation.se

Lättläst

Välkommen till den lättlästa avdelningen för krisinformation
Uppdaterades

Vad är en kris och vad gör samhället
om det händer något allvarligt?
Vem ska jag ringa?
Var kan jag få hjälp?
De frågorna får du svar på här.

Du får också veta vad du själv kan göra
om något allvarligt händer i Sverige
eller utomlands. 
här ser du vad du kan läsa mer om.

Om det händer något mycket allvarligt
lägger vi ut en helt egen sida med information
om just den händelsen.

Innehållet och språket på de lättlästa sidorna
är anpassat för att ge lite lättare texter
till dem som behöver det.

Taggar för denna sida: